+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+
Metodološke storitve za specifične potrebe uporabnikov segajo od pomoči pri razvoju vprašalnika, vnosa podatkov, statističnih analiz, podpore pri izvedbi anketiranja in svetovanja oziroma izobraževanja za uporabo 1KA, pa do pisanja poročil, načrtovanja raziskav, najzahtevnejšega metodološkega svetovanja ter celovite izvedbe anketne raziskave.
+
+
Tehnične storitve zajemajo standardizirane tehnične storitve, kot je restavriranje izbrisanega vprašalnika ali podatkov ter storitve po naročilu, kot je pomoč inženirja pri inštalaciji, dodatno programiranje ali sistemska pomoč.
+
+
Izobraževanja so namenjena zaposlenim v zasebnem in javnem sektorju, ki se pri svojem delu soočajo z zbiranjem in obdelavo podatkov. Spodaj so opisi vseh izobraževanj. Po dogovoru je mogoče vsebino posameznega izobraževanja razširiti z dodatnimi vsebinami. Izobraževanje lahko naročite preko obrazca. Po oddanem povpraševanju vas bomo kontaktirali na vaš elektronski naslov, da se dogovorimo o podrobnostih izvedbe izbranega izobraževanja.
+
+
Vse navedeno ne sodi v osnovno storitev spletnega anketiranja 1KA, saj zahteva dodatno porabo časa s strani ekipe 1KA. Tovrstna pomoč se obračuna na osnovi porabljenih ur, kjer se upoštevajo neprofitne tarife. Obračunski interval so ure, pri čemer se upoštevajo ZAČETE ure. Urne postavke se razlikujejo glede na zahtevnost dela.
+
+
Pomembno: metodološke storitve 1KA se nanašajo predvsem na pripravo 1KA vprašalnika, napredno metodološko in projektno pomoč. Pomoči za diplomske, magistrske in doktorske naloge ne nudimo. V tem primeru predlagamo, da se obrnete na katerega izmed drugih ponudnikov.
+
+
Za dogovor o metodološkem svetovanju, tehnični pomoči ali izobraževanju (naročilo, ocena trajanja in stroškov) lahko kontaktirate preko OBRAZCA >> ali pokličete - pri tem upoštevajte, da navedena telefonska številka nikakor ni namenjena brezplačnemu svetovanju - na 030/702-788.4
+
+
+
Pomembno:
+
+
+ - Nespremenjena, brezplačna in neomejena uporaba 1KA veljala za vse javne uporabnike z ArnesAAI dostopom (šolstvo, znanost ipd.), vendar na namestitvi 1ka.arnes.si. Podrobnosti so tukaj.
+ - Uporaba storitve spletnega anketiranja na spletnem strežniku 1KA, Centra za družboslovno informatiko (CDI), UL FDV, na domeni www.1ka.si, kjer je matična namestitev aplikacije 1KA, je brezplačna in neomejena za osnovne funkcionalnosti.
+ - Brezplačno je celotno posredovanje datotek in navodil za namestitev odprtokodne aplikacije 1KA na lastnem strežniku uporabnika. Izkušnje kažejo, da uporabniki, ki imajo kompetentno tehnično podporo, namestitev izvedejo brez vseh težav in dodatnih vprašanj.
+ - Brezplačna je tudi pomoč uporabnikom v obsegu podajanja osnovnih pojasnil in usmeritev, kot izhajajo iz obrazca Centra za pomoč. Pri tem se pomoč omejuje izključno na odstranjevanje nesporazumov in usmerjanje uporabnikov na obstoječe videe, priročnike ter pogosta vprašanja.
+ - Brezplačno se obravnavajo vse tehnične težave ali napake pri delovanju storitve spletnega anketiranja 1KA na domeni www.1ka.si.
+
+
+ {% else %}
+
Methodological services for specific user needs, they range from assistance in questionnaire development, data entry, statistical analysis, support in conducting surveys and consulting or training for the use of 1KA, to writing reports, research planning, the most demanding methodological advice and full implementation of survey research.
+
+
Technical services include standardized technical services, such as the restoration of a deleted questionnaire or data, and custom services, such as the assistance of an installation engineer, additional programming or system assistance.
+
+
All of the above is not part of the basic 1KA online survey service, as it requires additional time on the part of the 1KA team. This type of assistance is calculated on the basis of hours spent, where non-profit tariffs are taken into account. The billing interval is hours, taking into account the STARTED hours. Hourly rates vary according to the complexity of the work.
+
+
Important: 1KA methodological services relate mainly to the preparation of the 1KA questionnaire, advanced methodological and project assistance. We do not offer assistance for diploma, master's and doctoral theses. In this case, we suggest that you contact one of the other providers.
+
+
To agree on methodological advice (order, estimate of duration and costs), you can contact us via FORM>> or call - please note that the listed telephone number is in no way intended for free advice - on 030 / 702-788.
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Splošna postavka
+ {% else %}
+ Hourly price
+ {% endif %}
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Na lokaciji naročnika
+ {% else %}
+ On user's location
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ TEHNIČNA POMOČ PRI IZVEDBI 1KA VPRAŠALNIKA
+ {% else %}
+ TECHNICAL HELP WITH 1KA QUESTIONNAIRE
+ {% endif %}
+
+
30 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
45 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Vnos podatkov (npr. iz pisemskih vprašalnikov)
+ {% else %}
+ Data entry (e.g. from literate questionnaires)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Priprava enostavnega vprašalnika (npr. prenos vprašanj iz MS Worda v 1KA)
+ {% else %}
+ Preparation of a simple questionnaire (e.g. transfer questions from Word to 1KA)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Enostavno kodiranje kratkih odgovorov na osnovi izdelanih navodil
+ {% else %}
+ Simple coding of short answers based on designed instructions
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Enostavni popravek vprašalnika (npr. vstavljanje pogojev, zank, slovarja …)
+ {% else %}
+ Simple adjustment of the questionnaire (e.g. inserting conditions, loops dictionary)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Izvoz vprašalnika, podatkov, analiz, poročil v različne formate (npr. MS Word, SPSS, Excel)
+ {% else %}
+ Export of questionnaire, data, analysis, reports in different formats (e.g. MS Word, SPSS, Excel)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ OSNOVNA METODOLOŠKA POMOČ PRI 1KA VPRAŠALNIKIH
+ {% else %}
+ BASIC METHODOLOGICAL HELP WITH 1KA SURVEYS
+ {% endif %}
+
+
40 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
60 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Osnovno testiranje vprašalnika
+ {% else %}
+ Basic testing of the questionnaire
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Prilagoditev enostavnega vprašalnika
+ {% else %}
+ Adjustment of a simple questionnaire
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Izdelava analiz v 1KA (v obliki tabel ali grafov)
+ {% else %}
+ Analysis in 1KA (in form of tables or charts)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Osnovne statistične interpretacije
+ {% else %}
+ Basic statistical interpretations
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Pomoč pri uporabi naprednih modulov
+ {% else %}
+ Help using advanced modules
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Pomoč pri pošiljanje vabil (po pošti ali e-mail sistemu)
+ {% else %}
+ Help sending invitations (by mail or e-mail system)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Postavitev zahtevnih vprašanj (socialna omrežja, kalkulacije, kvote)
+ {% else %}
+ Setting up demanding questions (social networks, calculations, quotas)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ NAPREDNA METODOLOŠKA POMOČ
+ {% else %}
+ ADVANCED METHODOLOGICAL HELP
+ {% endif %}
+
+
40 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
60 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Metodološki pregled vprašalnika in svetovanje
+ {% else %}
+ Methodological review of the questionnaire and counselling
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Razvoj enostavnega vprašalnika (glede na hipoteze ali podobne primere)
+ {% else %}
+ Development of simple questionnaire (based on hypothesis or similar cases)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Splošna metodološka pomoč pri zahtevnejših anketah
+ {% else %}
+ General methodological help with complex surveys
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Statistične analize v specializiranih orodjih (Excel, Stata, IBM-SPSS, R)
+ {% else %}
+ Statistical analyses in specialised tools (Excel, Stata, IBM-SPSS, R)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Statistical interpretations of results
+ {% else %}
+ Statistical interpretations of results
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ NAPREDNA POMOČ PRI IZVEDBI PROJEKTOV
+ {% else %}
+ ADVANCED HELP WITH LARGER PROJECTS
+ {% endif %}
+
+
50 - 85 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
75 - 125 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Zasnova in vodenje zahtevnega kodiranja
+ {% else %}
+ The design and management of complex coding
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Razvoj zahtevnega vprašalnika (glede na hipoteze in literaturo)
+ {% else %}
+ Comprehensive design and develpoment of complex questionnaires (according to the hypothesis and literature)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Celovita pomoč pri konceptualizaciji, analizi in vsebinski interpretaciji
+ {% else %}
+ Comprehensive help with conceptualisation, analysis and contextual interpretation
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Projektno svetovanje pri večjih anketnih projektih
+ {% else %}
+ Project consulting for major survey projects
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ TEHNIČNE STORITVE
+ {% else %}
+ TECHNICAL SERVICES
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Enostavno restavriranje izbrisanega vprašalnika ali podatkov, če je uporabnik izbrisal po lastni napaki (izbris celotnega vprašalnika, izbris celotne ankete enega ali več respondentov)
+ {% else %}
+ Easy restoration of a deleted questionnaire or data if the user deleted it by mistake (deletion of the entire questionnaire, deletion of the entire survey of one or more respondents)
+ {% endif %}
+
+
+
30 €
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Napredno restavriranje izbrisanega vprašalnika ali podatkov na točno določeno časovno točko (restavriranje testnih podatkov, izbris posameznega vprašanja iz ankete ipd.) – 4 programerske ure
+ {% else %}
+ Advanced restoration of a deleted questionnaire or data to a specific time point (restoration of test data, deletion of an individual question from the survey, etc.) - 4 programming hours
+ {% endif %}
+
+
+
200 €
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ LETNE VZDRŽEVALNE POGODBE
+ {% else %}
+ ANNUAL MAINTAINANCE CONTRAC
+ {% endif %}
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Splošna postavka
+ {% else %}
+ Hourly price
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ STALNA METODOLOŠKA POMOČ
+ {% else %}
+ CONTINUOUS METHODOLOGICAL ASSISTANCE
+ {% endif %}
+
+
750 € / {{ language.id == 'sl' ? 'leto' : 'year' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Brez vzdrževalne pogodbe nudi 1KA center za pomoč uporabnikom omejeno asistenco (usmerjanje uporabnikov na obstoječe vodiče in odpravljanje morebitnih tehničnih težav) izključno preko spletne forme, kjer je odzivni čas en delovni dan. Za takojšen odziv in stalno telefonsko pomoč s področja širšega metodološkega svetovanja je potrebna vzdrževalna pogodba, ki vključuje naslednje (v primeru zahtevnejših projektov so mogoči še nadaljnji dogovor):
+
+
+ - na voljo je stalna telefonska pomoč v delovnem času (8h - 16h),
+ - na voljo je pomoč po emailu, kjer je v delovnem času odziv v 2 urah,
+ - specifične potrebe uporabnika po novih funkcionalnostih 1KA se v primeru vzdrževalne pogodbe pomaknejo na vrh razvoja novih funkcionalnosti.
+
+ {% else %}
+ Without maintenance contract 1KA help desk offers only limited assistance (directing users to the existing manuals and solving technical issues) exclusively through the online form, where the response time is one business day. For an immediate response and continuous telephone assistance in the context of methodological counselling a maintenance contract is needed, which includes the following (in case of complex projects additional arrangements are possible):
+
+
+ - continuous telephone support during business hours (8am - 16pm);
+ - available assistance via email; during working hours the response time is up to 2 hours;
+ - specific needs of the user according to the new 1KA functionalities are in case of a maintenance contract moved to the top of the development of new functionality.
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ STALNA TEHNIČNA PODPORA V PRIMERU LASTNE INŠTALACIJE ALI VIRTUALNE DOMENE NA 1KA STREŽNIKU
+ {% else %}
+ CONTINUOUS TECHNICAL SUPPORT IN THE EVENT OF OWN INSTALLATION ON 1KA SERVER
+ {% endif %}
+
+
750 € / {{ language.id == 'sl' ? 'leto' : 'year' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+
Stalna tehnična podpora v primeru lastne inštalacije aplikacije 1KA na strežniku 1KA. Vključuje:
+
+
+ - Tehnična podpora na osnovi vzdrževalne pogodbe vsebuje stalno tehnično podporo, tako telefonsko (v delovnem času 8h - 16h) kot po emailu (odzivni čas 2 uri v delovnem času).
+ - Uvrstitev specifičnih tehničnih potreb uporabnika na vrh razvoja aplikacije 1KA.
+ - Možnost podrobnega restavriranja iz varnostnih kopij (na dan) - v pogodbo je vključeno 1 restavriranje (vsako naslednje restavriranje je dodatno plačljivo po objavljenem ceniku)-
+ - Nameščanje ene nadgradnje (vsaka dodatna nadgradnja na zahtevo naročnika je plačljiva po objavljenem ceniku).
+ - Strojna zmogljivost za izvajanje anket do 100.000 enot in strojna podpora tudi za najbolj zahtevne analize.
+ - Odzivni čas manj kot en delovni dan, takojšnje intervencije v primeru tehničnih težav.
+
+
+ {% else %}
+
Continuous technical support is relating to the user's own installation of 1KA application and includes:
+
+
+ - Technical support on the basis of a maintenance contract contains a permanent technical support by phone (during business hours 8 am - 16 pm) and by email (response time of 2 hours during working hours);
+ - Ranking user's specific technical needs as a top priority in the development of 1KA application;
+ - Possibility of detailed restoration from backups (per day) - 1 restoration is included in the contract (each subsequent restoration is additionally paid according to the published price list) -
+ - Installation of one upgrade (each additional upgrade at the request of the client is payable according to the published price list).
+ - Hardware capacity for conducting surveys of up to 100,000 units and hardware support for even the most demanding analyzes.
+ - Response time less than one working day, immediate interventions in case of technical problems.
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ STALNA TEHNIČNA PODPORA V PRIMERU LASTNE INŠTALACIJE NA STREŽNIKU UPORABNIKA
+ {% else %}
+ CONTINUOUS TECHNICAL SUPPORT IN THE EVENT OF OWN INSTALLATION ON THE USER'S SERVER
+ {% endif %}
+
+
750 € / {{ language.id == 'sl' ? 'leto' : 'year' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+
Stalna tehnična podpora v primeru lastne inštalacije aplikacije 1KA na strežniku uporabnika. Pogoj za vzpostavitev pogodbe je, da naročnik zagotovi oddaljen dostop do strežnika našemu sistemskem inženirju oz. programerju. Pogodba vključuje:
+
+
+ - Razpoložljivost celotnega tehničnega osebja (sistemski inženir, 1KA programerji).
+ - Pomoč pri vzpostavitvi, intervencije v primeru tehničnih težav.
+ - Nameščanje ene nadgradnje (vsaka dodatna nadgradnja na zahtevo naročnika je plačljiva po objavljenem ceniku).
+ - V primeru, da naše tehnično osebje nima dostopa do strežnika, je potrebno vsako težavo urejati na lokaciji naročnika, kar pomeni dodatne stroške pri vsaki intervenciji.
+
+ {% else %}
+
The condition for establishing a contract is that the client provides remote access to the server to our system engineer or. programmer. The contract includes:
+
+
+ - Availability of all technical staff (system engineer, 1KA programmers).
+ - Assistance in setting up, interventions in case of technical problems.
+ - Installation of one upgrade (each additional upgrade at the request of the client is payable according to the published price list).
+ - In the event that our technical staff does not have access to the server, it is necessary to manage any problems at the client's location, which means additional costs for each intervention.
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Splošna postavka
+ {% else %}
+ Hourly price
+ {% endif %}
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Na lokaciji naročnika
+ {% else %}
+ On user's location
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ STANDARDIZIRANE URNE POSTAVKE
+ {% else %}
+ STANDARDISED HOURLY PRICES
+ {% endif %}
+
+
50 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
75 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Inženirska ura (pomoč pri inštalaciji preko emaila ali telefona, sistemska pomoč, dodatno programiranje) na naši lokaciji znaša za vsako začeto uro 50 € (v primeru lastnih namestitev tudi za vsako začeto email korespondenco in za vsako začeto telefonsko ali osebno konzultacijo).
+ {% else %}
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ IZOBRAŽEVANJA
+ {% else %}
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Splošna postavka
+ {% else %}
+ Hourly price
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ DELAVNICE
+ {% else %}
+ WORKSHOPS
+ {% endif %}
+
+
100 € / {{ language.id == 'sl' ? 'uro' : 'hour' }}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ Izvedba delavnic poteka po dogovoru z naročnikom (lokacija, vsebina, trajanje)
+ {% else %}
+ The workshop is held in agreement with the client (location, content, duration)
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ UČINKOVITA UPORABA ORODJA ZA SPLETNO ANKETIRANJE 1KA
+ {% else %}
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+
Orodje 1KA omogoča zelo veliko možnosti za izdelavo vprašalnikov in zbiranje podatkov, vendar pa so za izkoriščenje celotnega potenciala orodja potrebna določena metodološka in tehnična znanja. Na interaktivni delavnici se bo udeleženec seznanil s uporabo vseh funkcij 1KA, ki so potrebne za pripravo in izvedbo spletne ankete, od oblikovanja vprašalnika, nastavitev in testiranja, do objave, zbiranja in analiziranja podatkov. Celotna vsebina bo vezana na učinkovito uporabo orodja za spletno anketiranje 1KA. Udeležbo priporočamo vsem, ki se pri svojem delu soočate z zbiranjem podatkov in bi se radi seznanili z orodjem 1KA ter s priporočili za kakovostnejšo izvedbo spletne ankete. Po dogovoru je mogoče delavnico razširiti z dodatnimi vsebinami (npr. pošiljanje email vabil).
+
+
+ - Ciljne skupine: Osebe, ki se pri svojem delu soočajo z zbiranjem podatkov;
+ - Vsebina:
+
+ - Oblikovanje vprašalnika: postavljanje vprašanj, uporaba pogojev;
+ - Nastavitve vprašalnika: trajanje, jezik, obveščanje;
+ - Testiranje vprašalnika: avtomatski testni vnosi;
+ - Objava: objava vprašalnika prek socialnih omrežjih;
+ - Zbiranje podatkov: pregled in izvoz podatkov;
+ - Analiziranje: osnovne statistike, prikaz grafičnih rezultatov.
+
+
+ - Lokacija: preko spleta (ZOOM, MS Teams)
+
+ {% else %}
+ ...
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ VIZUALIZACIJA PODATKOV
+ {% else %}
+
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+
Izvedba spletnih anket je tehnično enostavna, vendar je kakovost podatkov v veliki meri odvisna od ustrezne priprave celotne anketne raziskave. Delavnica skozi predavanja in praktične prikaze izpostavlja ključna načela metodologije spletnega anketiranja. Osredotoča se na vse korake priprave in izvedbe spletnih anket, s poudarkom na dejavnikih, ki lahko pozitivno ali negativno vplivajo na kakovost podatkov. Posebna pozornost je namenjena ustrezni pripravi spletnih vprašalnikov in pristopom za spodbujanje sodelovanja v anketah. Delavnica tako ponuja temeljna metodološka znanja za samostojno pripravo kakovostnih spletnih anket. Vsebine je po dogovoru mogoče prilagoditi predznanju in potrebam udeležencev.
+
+
+ - Ciljne skupine: Delavnica je namenjena vsem, ki želijo zbirati podatke z uporabo spletnih anket in pri tem zagotavljati visoko kakovost podatkov;
+ - Vsebina:
+
+ - Odločanje o primernosti uporabe spletne ankete;
+ - Razlike md verjetnostnimi in neverjetnostnimi vzorci;
+ - Osnovna načela ubeseditve anketnih vprašanj za spletne vprašalnike;
+ - Priprava spletnega vprašalnika: izbor ustreznih tipov vprašanj, samodejno preverjanje ustreznosti odgovorov;
+ - Vabljenje anketirancev k sodelovanju;
+ - Priprava podatkov za analizo.
+
+
+ - Lokacija: preko spleta (ZOOM, MS Teams)
+
+
+ {% else %}
+ ...
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+ DODATNE INFORMACIJE
+ {% else %}
+ OTHER INFORMATION
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ {% if language.id == 'sl' %}
+
Izvedba delavnice poteka po dogovoru z naročnikom (lokacija, vsebina, trajanje). Cena za izvedbo delavnice za 15 udeležencev je 100 € / uro. Izvede se lahko delavnica tudi za 30 udeležencev, v tem primeru je cena 200 € / uro.
+ Vse cene so v EUR in brez DDV; če se storitev izvede na fizični lokaciji uporabnika, se tarife zvišajo za 50 %.
+
+
Kontakt:
+
+
+ {% else %}
+ ...
+ {% endif %}
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+