diff --git a/admin/survey/modules/mod_EVOLI/R/Evoli_teamship_meter_slo.R b/admin/survey/modules/mod_EVOLI/R/Evoli_teamship_meter_slo.R index dc2aca19a..a80a04692 100644 --- a/admin/survey/modules/mod_EVOLI/R/Evoli_teamship_meter_slo.R +++ b/admin/survey/modules/mod_EVOLI/R/Evoli_teamship_meter_slo.R @@ -257,7 +257,7 @@ for(i in 1:(length(oddelki$ime) + 1)) { sk7 <- "Vsak ima strokovne spretnosti." sk8 <- "Vsak ima spretnosti odnosov." sk9 <- "Tim je 'mi tim'" - sk10 <- "Vsi se ucijo in delijo." + sk10 <- "Vsi se u\u010Dijo in delijo." sk11 <- "Tim je 'celovit' tim." sk12 <- "Vodja tima je viden." sk13 <- "Vodja tima vsem pomaga dose\u010Di uspeh." diff --git a/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/drugi_del-teamship_meter_slo.tex b/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/drugi_del-teamship_meter_slo.tex index e14e77cbb..39d09b527 100644 --- a/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/drugi_del-teamship_meter_slo.tex +++ b/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/drugi_del-teamship_meter_slo.tex @@ -3,7 +3,7 @@ \smash{\begin{minipage}[t]{0.58\textwidth} \textbf{1. Vsak član tima da vse od sebe} \begin{itemize}[leftmargin=0.45cm] -\item[--] V našem timu vsak dela najbolje-- vsak dan \\ +\item[--] V našem timu vsak dela najbolje -- vsak dan \\ znova. \item[--] Vsi se počutimo kot lastniki uspehov in \\ neuspehov našega tima. Kadar zmagamo, \\ @@ -18,7 +18,7 @@ govorimo v pozitivnih lastnostih tima. \item[--] Vsi smo ponosni, ker smo del našega tima. \item[--] Tim vsi branimo pred "napadi" drugih. \item[--] V timu ne čakamo, da nam drugi dajejo \\ -zadolžitve-- vsi smo "samoiniciativni". +zadolžitve -- vsi smo "samoiniciativni". \item[--] Pričakuje se in je tudi sprejeto, da ideje in \\ sugestije za izboljšave prispevajo vsi. \item[--] Vsi smo aktivni "igralci", ne le pasivni \\ @@ -71,7 +71,7 @@ posodabljamo, če je potrebno. \textbf{4. Tim je organiziran okrog kriterijev \\ uspeha} \ \\ \begin{itemize}[leftmargin=0.45cm] \item[--] V timu se vsi organiziramo okrog kriterijev \\ -uspeha-- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\ +uspeha -- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\ vlog v organizaciji. \item[--] Vsi porabljamo čas in energijo za doseganje \\ vrednosti in ustvarjanje uspeha za naš tim. @@ -117,12 +117,12 @@ tim lahko zbere potrebno energijo za rešitev \\ problema. \item[--] Kadar se pokaže problem, ga tim sprejme za \\ svojega. Tim se čuti odgovoren, da najde \\ -rešitev. Problema ne prenašamo drugim-- mi \\ +rešitev. Problema ne prenašamo drugim -- mi \\ ga rešimo. \item[--] Kadar izkusimo problem, oviro ali konflikt, se \\ ne konča le pri govorjenju, pač pa ukrepamo. \item[--] Vsi smo pooblaščeni in motivirani, za \\ -odločanje o ukrepih takoj na mestu-- kjer in \\ +odločanje o ukrepih takoj na mestu -- kjer in \\ kadar se problem pojavi. \item[--] Vsi prepoznamo majhne signale, ki kažejo na \\ probleme. Predvidevamo potencialne ovire. @@ -132,7 +132,7 @@ probleme in ne na simptomih. \item[--] Kadarkoli v procesu vidimo priložnost za \\ razvoj, se nemudoma sprejmejo aktivnosti, da \\ izkoristimo priložnost. -\item[--] Probleme rešujemo na dva načina-- z napori \\ +\item[--] Probleme rešujemo na dva načina -- z napori \\ posameznika in tima. \item[--] Ne dovoljujemo birokraciji in formalnim \\ sistemom, da bi nam preprečili ustrezno \\ @@ -202,7 +202,7 @@ notranjih dvobojev med člani tima. članov tima. \item[--] Vsak član tima upošteva in spoštuje druge \\ člane tima. -\item[--] Kritiziramo se konstruktivno-- znotraj \\ +\item[--] Kritiziramo se konstruktivno -- znotraj \\ zasebnosti svojega tima. \item[--] Vsi sodelujemo v diskusijah in spregovorimo \\ v njih. Vendar, ko je sprejeta končna \\ @@ -251,17 +251,17 @@ lastnosti in spretnosti, npr. specialne \\ s spretnosti drugega člana. \item[--] Skupaj imamo vse spretnosti, ki jih \\ potrebujemo za doseganje zahtev in \\ -pričakovanj do našega tima-- tako strokovne \\ +pričakovanj do našega tima -- tako strokovne \\ spretnosti kot splošne spretnosti. -\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo-- \\ +\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo -- \\ izvedejo in ne le govorijo, da je to potrebno. -\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo-- \\ +\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo -- \\ načrtujejo, koordinirajo, spremljajo, \\ kontrolirajo in sledijo. -\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo-- \\ +\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo -- \\ dajejo nove ideje in vzbujajo \\ spremembe. -\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo-- \\ +\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo -- \\ dosežejo, da ljudje delajo skupaj in \\ vlečejo v skupno smer. \end{itemize} @@ -280,7 +280,7 @@ in dosežke vsakega člana. spremlja napredovanje projektov, ki jih \\ izvaja tim. \item[--] Priznanja in kritike tima in članov temeljijo \\ -na podlagi lastnih izkušenj vodje tima-- in \\ +na podlagi lastnih izkušenj vodje tima -- in \\ ne na podlagi informacij iz "druge roke". \item[--] Vodja tima sodeluje skupaj s timom v \\ skupnih aktivnostih: izobraževanju, \\ @@ -301,16 +301,16 @@ odgovornost. stremeti k uspehu. \item[--] služi našemu timu in članom, \item[--] nas spodbuja služiti notranjim in \\ -zunanjim uporabnikom-- namesto služiti \\ +zunanjim uporabnikom -- namesto služiti \\ vodji in hierarhiji. \item[--] se osredotoča na naše prednosti in \\ ne na slabosti. \item[--] graja na način, da ne škoduje naši \\ samopodobi. -\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov-- \\ +\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov -- \\ in ne na svoj uspeh, položaj, naziv in \\ korist. -\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje-- in \\ +\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje -- in \\ ne povzdiguje svojih lastnih idej. \item[--] nas navdihuje, da delamo najboljše \\ in do popolnosti uporabljamo svoje \\ @@ -512,8 +512,8 @@ razumevanje vizije, \item[--] \mbox{da ima vsak tim in vsak član tima možnost,} \\ da zmanjša vizijo na manjše operativne \\ komponente, -\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani tima \\ -narediti, da vizijo uresničijo, +\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani \\ + tima narediti, da vizijo uresničijo, \item[--] da so vsi povabljeni, da prispevanju pri \\ ustvarjanju vizije. \end{itemize} @@ -698,9 +698,9 @@ knjigi Employeeship (str. 140--145).} \textbf{Oblikovanje kulture učenja} \\ Določite karakteristike resnične učeče se \\ organizacije in tima. \\ -\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in \\ -rutine za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. Uporabite primerno \\ -informacijsko tehnologijo. \\ +\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in rutine \\ + za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. \\ +Uporabite primerno informacijsko tehnologijo. \\ \hspace*{0.8\baselineskip} Organizirajte treninge in izobraževanja za vse \\ člane tima, da razvijajo svoje spretnosti in znanje \\ kot specialisti in kot generalisti. \\ @@ -732,14 +732,14 @@ starosti, izkušenj, izobrazbe, spola ipd. \\ komplementarnimi spretnostmi: \\ \renewcommand\labelitemi{\small$\bullet$} \begin{itemize}[leftmargin=0.9cm] -\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo}-- opravijo, \\ +\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo} -- opravijo, \\ namesto da le govorijo. -\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo}-- načrtujejo, \\ +\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo} -- načrtujejo, \\ koordinirajo, spremljajo, kontrolirajo in \\ sledijo. -\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo}-- dajejo nove \\ +\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo} -- dajejo nove \\ ideje in vzbujajo spremembe. -\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo}-- spodbujajo \\ +\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo} -- spodbujajo \\ ljudi, da delajo skupaj in vlečejo v skupno \\ smer. \end{itemize} @@ -884,11 +884,11 @@ tako da je tim "pripravljen za boj". ohranjati zmagovite time, \textbf{resnične time} -- in ne \\ samo delovne skupine, imate naslednje možnosti: \\ \\ -\mbox{\textbf{\underline{1. Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\ +\textbf{1. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\ za podrobno ustno in pisno povratno informacijo, \\ coaching ali svetovanje. \\ \\ -\textbf{\underline{2. Preberite knjigo Employeeship,}} \\ +\textbf{2. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/employeeship/}{ \underline {Preberite knjigo Employeeship,}}} \\ Knjiga ilustrira, kaj je potrebno, da bi bili dobri \\ zaposleni, in kako lahko usmerite energijo vseh, \\ da zagotovite preživetje in rast podjetja. \\ @@ -899,7 +899,7 @@ sisteme, ki bi jih podjetje moralo uporabiti in \\ uresničiti za to, da bi vsi delali po najboljših \\ močeh. \\ \\ -\textbf{\underline{3. Read Heart Work}} \\ +\textbf{3. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/delo-s-srcem/}{ \underline {Read Heart Work}}} \\ (Knjiga o čustveni inteligentnosti), \\ ki vam daje globlje razumevanje vidika čustvene \\ inteligentnosti v konceptu Employeeshipa. Naučili @@ -910,14 +910,14 @@ se boste, zakaj je pomembna v zasebnem in \\ službenem življenju in kako lahko razvijate \\ čustveno inteligentnost pri posamezniku, v timih \\ in v organizaciji. \\ \\ -\textbf{\underline{4. Udeležite se seminarja Praktično vodenje}} \\ +\textbf{4. \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{ \underline {Udeležite se seminarja Praktično vodenje}}} \\ in se naučite več o praktičnem vodenju, programu \\ -ki temelji na principih \underline{Splošne poslovne} \\ - \underline{odličnosti.} Naučili se boste, kako upravljati \\ +ki temelji na principih \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{Splošne poslovne}} \\ +\href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{odličnosti.}} Naučili se boste, kako upravljati \\ produktivnost, odnose, kakovost in izvajati \\ principe praktičnega menedžmenta in voditeljstva. \\ \\ -\textbf{\underline{5. Uporabite Timski Energy meter}} \\ +\textbf{5. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/timski-energy-meter-za-vec-timov/}{ \underline {Uporabite Timski Energy meter}}} \\ Orodje za analiziranje, ocenjevanje in razvijanje \\ kulture Employeeshipa v timu in celotni \\ organizaciji, znotraj enajstih dejavnikov \\ @@ -927,7 +927,7 @@ menedžerje in zaposlene, s katerim ugotovijo \\ področja, ki potrebujejo spremembe ali bolj \\ podrobno analizo kulture. \\ \\ -\textbf{\underline{6. Uporabite Timski EQ meter}} \\ +\textbf{6. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Uporabite Timski EQ meter}}} \\ s katerim natančno ocenite in razvijate čustveno \\ inteligentnost vašega tima in organizacije. \end{minipage} diff --git a/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/glava-teamship_meter_slo.tex b/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/glava-teamship_meter_slo.tex index e29267c1b..310b254dc 100644 --- a/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/glava-teamship_meter_slo.tex +++ b/admin/survey/modules/mod_EVOLI/latexkosi/glava-teamship_meter_slo.tex @@ -321,12 +321,12 @@ najdete v poglavju: \textit{Politika Teamshipa.} \\ \ \\ \\ \\ \\ -\begin{minipage}[t]{0.8\textwidth} +\begin{minipage}[t]{0.6\textwidth} \begin{center} V knjižici Teamship boste našli opis: \begin{itemize} \item[--] Zakaj je pomemben vsak od petnajstih dejavnikov. -\item[--]Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim. +\item[--] Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim. \item[--] Primer Teamship politike podjetja. \end{itemize} \end{center}