Popravki Teamship metra evoli

This commit is contained in:
Miha 2020-09-07 12:04:00 +02:00
parent 484dc2464f
commit 917e55a442
3 changed files with 36 additions and 36 deletions

View File

@ -257,7 +257,7 @@ for(i in 1:(length(oddelki$ime) + 1)) {
sk7 <- "Vsak ima strokovne spretnosti."
sk8 <- "Vsak ima spretnosti odnosov."
sk9 <- "Tim je 'mi tim'"
sk10 <- "Vsi se ucijo in delijo."
sk10 <- "Vsi se u\u010Dijo in delijo."
sk11 <- "Tim je 'celovit' tim."
sk12 <- "Vodja tima je viden."
sk13 <- "Vodja tima vsem pomaga dose\u010Di uspeh."

View File

@ -3,7 +3,7 @@
\smash{\begin{minipage}[t]{0.58\textwidth}
\textbf{1. Vsak član tima da vse od sebe}
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
\item[--] V našem timu vsak dela najbolje-- vsak dan \\
\item[--] V našem timu vsak dela najbolje -- vsak dan \\
znova.
\item[--] Vsi se počutimo kot lastniki uspehov in \\
neuspehov našega tima. Kadar zmagamo, \\
@ -18,7 +18,7 @@ govorimo v pozitivnih lastnostih tima.
\item[--] Vsi smo ponosni, ker smo del našega tima.
\item[--] Tim vsi branimo pred "napadi" drugih.
\item[--] V timu ne čakamo, da nam drugi dajejo \\
zadolžitve-- vsi smo "samoiniciativni".
zadolžitve -- vsi smo "samoiniciativni".
\item[--] Pričakuje se in je tudi sprejeto, da ideje in \\
sugestije za izboljšave prispevajo vsi.
\item[--] Vsi smo aktivni "igralci", ne le pasivni \\
@ -71,7 +71,7 @@ posodabljamo, če je potrebno.
\textbf{4. Tim je organiziran okrog kriterijev \\ uspeha} \ \\
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
\item[--] V timu se vsi organiziramo okrog kriterijev \\
uspeha-- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\
uspeha -- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\
vlog v organizaciji.
\item[--] Vsi porabljamo čas in energijo za doseganje \\
vrednosti in ustvarjanje uspeha za naš tim.
@ -117,12 +117,12 @@ tim lahko zbere potrebno energijo za rešitev \\
problema.
\item[--] Kadar se pokaže problem, ga tim sprejme za \\
svojega. Tim se čuti odgovoren, da najde \\
rešitev. Problema ne prenašamo drugim-- mi \\
rešitev. Problema ne prenašamo drugim -- mi \\
ga rešimo.
\item[--] Kadar izkusimo problem, oviro ali konflikt, se \\
ne konča le pri govorjenju, pač pa ukrepamo.
\item[--] Vsi smo pooblaščeni in motivirani, za \\
odločanje o ukrepih takoj na mestu-- kjer in \\
odločanje o ukrepih takoj na mestu -- kjer in \\
kadar se problem pojavi.
\item[--] Vsi prepoznamo majhne signale, ki kažejo na \\
probleme. Predvidevamo potencialne ovire.
@ -132,7 +132,7 @@ probleme in ne na simptomih.
\item[--] Kadarkoli v procesu vidimo priložnost za \\
razvoj, se nemudoma sprejmejo aktivnosti, da \\
izkoristimo priložnost.
\item[--] Probleme rešujemo na dva načina-- z napori \\
\item[--] Probleme rešujemo na dva načina -- z napori \\
posameznika in tima.
\item[--] Ne dovoljujemo birokraciji in formalnim \\
sistemom, da bi nam preprečili ustrezno \\
@ -202,7 +202,7 @@ notranjih dvobojev med člani tima.
članov tima.
\item[--] Vsak član tima upošteva in spoštuje druge \\
člane tima.
\item[--] Kritiziramo se konstruktivno-- znotraj \\
\item[--] Kritiziramo se konstruktivno -- znotraj \\
zasebnosti svojega tima.
\item[--] Vsi sodelujemo v diskusijah in spregovorimo \\
v njih. Vendar, ko je sprejeta končna \\
@ -251,17 +251,17 @@ lastnosti in spretnosti, npr. specialne \\
s spretnosti drugega člana.
\item[--] Skupaj imamo vse spretnosti, ki jih \\
potrebujemo za doseganje zahtev in \\
pričakovanj do našega tima-- tako strokovne \\
pričakovanj do našega tima -- tako strokovne \\
spretnosti kot splošne spretnosti.
\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo-- \\
\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo -- \\
izvedejo in ne le govorijo, da je to potrebno.
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo-- \\
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo -- \\
načrtujejo, koordinirajo, spremljajo, \\
kontrolirajo in sledijo.
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo-- \\
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo -- \\
dajejo nove ideje in vzbujajo \\
spremembe.
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo-- \\
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo -- \\
dosežejo, da ljudje delajo skupaj in \\
vlečejo v skupno smer.
\end{itemize}
@ -280,7 +280,7 @@ in dosežke vsakega člana.
spremlja napredovanje projektov, ki jih \\
izvaja tim.
\item[--] Priznanja in kritike tima in članov temeljijo \\
na podlagi lastnih izkušenj vodje tima-- in \\
na podlagi lastnih izkušenj vodje tima -- in \\
ne na podlagi informacij iz "druge roke".
\item[--] Vodja tima sodeluje skupaj s timom v \\
skupnih aktivnostih: izobraževanju, \\
@ -301,16 +301,16 @@ odgovornost.
stremeti k uspehu.
\item[--] služi našemu timu in članom,
\item[--] nas spodbuja služiti notranjim in \\
zunanjim uporabnikom-- namesto služiti \\
zunanjim uporabnikom -- namesto služiti \\
vodji in hierarhiji.
\item[--] se osredotoča na naše prednosti in \\
ne na slabosti.
\item[--] graja na način, da ne škoduje naši \\
samopodobi.
\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov-- \\
\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov -- \\
in ne na svoj uspeh, položaj, naziv in \\
korist.
\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje-- in \\
\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje -- in \\
ne povzdiguje svojih lastnih idej.
\item[--] nas navdihuje, da delamo najboljše \\
in do popolnosti uporabljamo svoje \\
@ -512,8 +512,8 @@ razumevanje vizije,
\item[--] \mbox{da ima vsak tim in vsak član tima možnost,} \\
da zmanjša vizijo na manjše operativne \\
komponente,
\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani tima \\
narediti, da vizijo uresničijo,
\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani \\
tima narediti, da vizijo uresničijo,
\item[--] da so vsi povabljeni, da prispevanju pri \\
ustvarjanju vizije.
\end{itemize}
@ -698,9 +698,9 @@ knjigi Employeeship (str. 140--145).}
\textbf{Oblikovanje kulture učenja} \\
Določite karakteristike resnične učeče se \\
organizacije in tima. \\
\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in \\
rutine za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. Uporabite primerno \\
informacijsko tehnologijo. \\
\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in rutine \\
za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. \\
Uporabite primerno informacijsko tehnologijo. \\
\hspace*{0.8\baselineskip} Organizirajte treninge in izobraževanja za vse \\
člane tima, da razvijajo svoje spretnosti in znanje \\
kot specialisti in kot generalisti. \\
@ -732,14 +732,14 @@ starosti, izkušenj, izobrazbe, spola ipd. \\
komplementarnimi spretnostmi: \\
\renewcommand\labelitemi{\small$\bullet$}
\begin{itemize}[leftmargin=0.9cm]
\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo}-- opravijo, \\
\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo} -- opravijo, \\
namesto da le govorijo.
\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo}-- načrtujejo, \\
\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo} -- načrtujejo, \\
koordinirajo, spremljajo, kontrolirajo in \\
sledijo.
\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo}-- dajejo nove \\
\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo} -- dajejo nove \\
ideje in vzbujajo spremembe.
\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo}-- spodbujajo \\
\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo} -- spodbujajo \\
ljudi, da delajo skupaj in vlečejo v skupno \\
smer.
\end{itemize}
@ -884,11 +884,11 @@ tako da je tim "pripravljen za boj".
ohranjati zmagovite time, \textbf{resnične time} -- in ne \\
samo delovne skupine, imate naslednje možnosti:
\\ \\
\mbox{\textbf{\underline{1. Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\
\textbf{1. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\
za podrobno ustno in pisno povratno informacijo, \\
coaching ali svetovanje.
\\ \\
\textbf{\underline{2. Preberite knjigo Employeeship,}} \\
\textbf{2. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/employeeship/}{ \underline {Preberite knjigo Employeeship,}}} \\
Knjiga ilustrira, kaj je potrebno, da bi bili dobri \\
zaposleni, in kako lahko usmerite energijo vseh, \\
da zagotovite preživetje in rast podjetja. \\
@ -899,7 +899,7 @@ sisteme, ki bi jih podjetje moralo uporabiti in \\
uresničiti za to, da bi vsi delali po najboljših \\
močeh.
\\ \\
\textbf{\underline{3. Read Heart Work}} \\
\textbf{3. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/delo-s-srcem/}{ \underline {Read Heart Work}}} \\
(Knjiga o čustveni inteligentnosti), \\
ki vam daje globlje razumevanje vidika čustvene \\
inteligentnosti v konceptu Employeeshipa. Naučili
@ -910,14 +910,14 @@ se boste, zakaj je pomembna v zasebnem in \\
službenem življenju in kako lahko razvijate \\
čustveno inteligentnost pri posamezniku, v timih \\
in v organizaciji. \\ \\
\textbf{\underline{4. Udeležite se seminarja Praktično vodenje}} \\
\textbf{4. \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{ \underline {Udeležite se seminarja Praktično vodenje}}} \\
in se naučite več o praktičnem vodenju, programu \\
ki temelji na principih \underline{Splošne poslovne} \\
\underline{odličnosti.} Naučili se boste, kako upravljati \\
ki temelji na principih \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{Splošne poslovne}} \\
\href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{odličnosti.}} Naučili se boste, kako upravljati \\
produktivnost, odnose, kakovost in izvajati \\
principe praktičnega menedžmenta in voditeljstva.
\\ \\
\textbf{\underline{5. Uporabite Timski Energy meter}} \\
\textbf{5. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/timski-energy-meter-za-vec-timov/}{ \underline {Uporabite Timski Energy meter}}} \\
Orodje za analiziranje, ocenjevanje in razvijanje \\
kulture Employeeshipa v timu in celotni \\
organizaciji, znotraj enajstih dejavnikov \\
@ -927,7 +927,7 @@ menedžerje in zaposlene, s katerim ugotovijo \\
področja, ki potrebujejo spremembe ali bolj \\
podrobno analizo kulture.
\\ \\
\textbf{\underline{6. Uporabite Timski EQ meter}} \\
\textbf{6. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Uporabite Timski EQ meter}}} \\
s katerim natančno ocenite in razvijate čustveno \\
inteligentnost vašega tima in organizacije.
\end{minipage}

View File

@ -321,12 +321,12 @@ najdete v poglavju: \textit{Politika Teamshipa.} \\
\ \\ \\ \\ \\
\begin{minipage}[t]{0.8\textwidth}
\begin{minipage}[t]{0.6\textwidth}
\begin{center}
V knjižici Teamship boste našli opis:
\begin{itemize}
\item[--] Zakaj je pomemben vsak od petnajstih dejavnikov.
\item[--]Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim.
\item[--] Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim.
\item[--] Primer Teamship politike podjetja.
\end{itemize}
\end{center}