Popravki Teamship metra evoli
This commit is contained in:
parent
484dc2464f
commit
917e55a442
@ -257,7 +257,7 @@ for(i in 1:(length(oddelki$ime) + 1)) {
|
|||||||
sk7 <- "Vsak ima strokovne spretnosti."
|
sk7 <- "Vsak ima strokovne spretnosti."
|
||||||
sk8 <- "Vsak ima spretnosti odnosov."
|
sk8 <- "Vsak ima spretnosti odnosov."
|
||||||
sk9 <- "Tim je 'mi tim'"
|
sk9 <- "Tim je 'mi tim'"
|
||||||
sk10 <- "Vsi se ucijo in delijo."
|
sk10 <- "Vsi se u\u010Dijo in delijo."
|
||||||
sk11 <- "Tim je 'celovit' tim."
|
sk11 <- "Tim je 'celovit' tim."
|
||||||
sk12 <- "Vodja tima je viden."
|
sk12 <- "Vodja tima je viden."
|
||||||
sk13 <- "Vodja tima vsem pomaga dose\u010Di uspeh."
|
sk13 <- "Vodja tima vsem pomaga dose\u010Di uspeh."
|
||||||
|
@ -3,7 +3,7 @@
|
|||||||
\smash{\begin{minipage}[t]{0.58\textwidth}
|
\smash{\begin{minipage}[t]{0.58\textwidth}
|
||||||
\textbf{1. Vsak član tima da vse od sebe}
|
\textbf{1. Vsak član tima da vse od sebe}
|
||||||
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
|
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
|
||||||
\item[--] V našem timu vsak dela najbolje-- vsak dan \\
|
\item[--] V našem timu vsak dela najbolje -- vsak dan \\
|
||||||
znova.
|
znova.
|
||||||
\item[--] Vsi se počutimo kot lastniki uspehov in \\
|
\item[--] Vsi se počutimo kot lastniki uspehov in \\
|
||||||
neuspehov našega tima. Kadar zmagamo, \\
|
neuspehov našega tima. Kadar zmagamo, \\
|
||||||
@ -18,7 +18,7 @@ govorimo v pozitivnih lastnostih tima.
|
|||||||
\item[--] Vsi smo ponosni, ker smo del našega tima.
|
\item[--] Vsi smo ponosni, ker smo del našega tima.
|
||||||
\item[--] Tim vsi branimo pred "napadi" drugih.
|
\item[--] Tim vsi branimo pred "napadi" drugih.
|
||||||
\item[--] V timu ne čakamo, da nam drugi dajejo \\
|
\item[--] V timu ne čakamo, da nam drugi dajejo \\
|
||||||
zadolžitve-- vsi smo "samoiniciativni".
|
zadolžitve -- vsi smo "samoiniciativni".
|
||||||
\item[--] Pričakuje se in je tudi sprejeto, da ideje in \\
|
\item[--] Pričakuje se in je tudi sprejeto, da ideje in \\
|
||||||
sugestije za izboljšave prispevajo vsi.
|
sugestije za izboljšave prispevajo vsi.
|
||||||
\item[--] Vsi smo aktivni "igralci", ne le pasivni \\
|
\item[--] Vsi smo aktivni "igralci", ne le pasivni \\
|
||||||
@ -71,7 +71,7 @@ posodabljamo, če je potrebno.
|
|||||||
\textbf{4. Tim je organiziran okrog kriterijev \\ uspeha} \ \\
|
\textbf{4. Tim je organiziran okrog kriterijev \\ uspeha} \ \\
|
||||||
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
|
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
|
||||||
\item[--] V timu se vsi organiziramo okrog kriterijev \\
|
\item[--] V timu se vsi organiziramo okrog kriterijev \\
|
||||||
uspeha-- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\
|
uspeha -- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\
|
||||||
vlog v organizaciji.
|
vlog v organizaciji.
|
||||||
\item[--] Vsi porabljamo čas in energijo za doseganje \\
|
\item[--] Vsi porabljamo čas in energijo za doseganje \\
|
||||||
vrednosti in ustvarjanje uspeha za naš tim.
|
vrednosti in ustvarjanje uspeha za naš tim.
|
||||||
@ -117,12 +117,12 @@ tim lahko zbere potrebno energijo za rešitev \\
|
|||||||
problema.
|
problema.
|
||||||
\item[--] Kadar se pokaže problem, ga tim sprejme za \\
|
\item[--] Kadar se pokaže problem, ga tim sprejme za \\
|
||||||
svojega. Tim se čuti odgovoren, da najde \\
|
svojega. Tim se čuti odgovoren, da najde \\
|
||||||
rešitev. Problema ne prenašamo drugim-- mi \\
|
rešitev. Problema ne prenašamo drugim -- mi \\
|
||||||
ga rešimo.
|
ga rešimo.
|
||||||
\item[--] Kadar izkusimo problem, oviro ali konflikt, se \\
|
\item[--] Kadar izkusimo problem, oviro ali konflikt, se \\
|
||||||
ne konča le pri govorjenju, pač pa ukrepamo.
|
ne konča le pri govorjenju, pač pa ukrepamo.
|
||||||
\item[--] Vsi smo pooblaščeni in motivirani, za \\
|
\item[--] Vsi smo pooblaščeni in motivirani, za \\
|
||||||
odločanje o ukrepih takoj na mestu-- kjer in \\
|
odločanje o ukrepih takoj na mestu -- kjer in \\
|
||||||
kadar se problem pojavi.
|
kadar se problem pojavi.
|
||||||
\item[--] Vsi prepoznamo majhne signale, ki kažejo na \\
|
\item[--] Vsi prepoznamo majhne signale, ki kažejo na \\
|
||||||
probleme. Predvidevamo potencialne ovire.
|
probleme. Predvidevamo potencialne ovire.
|
||||||
@ -132,7 +132,7 @@ probleme in ne na simptomih.
|
|||||||
\item[--] Kadarkoli v procesu vidimo priložnost za \\
|
\item[--] Kadarkoli v procesu vidimo priložnost za \\
|
||||||
razvoj, se nemudoma sprejmejo aktivnosti, da \\
|
razvoj, se nemudoma sprejmejo aktivnosti, da \\
|
||||||
izkoristimo priložnost.
|
izkoristimo priložnost.
|
||||||
\item[--] Probleme rešujemo na dva načina-- z napori \\
|
\item[--] Probleme rešujemo na dva načina -- z napori \\
|
||||||
posameznika in tima.
|
posameznika in tima.
|
||||||
\item[--] Ne dovoljujemo birokraciji in formalnim \\
|
\item[--] Ne dovoljujemo birokraciji in formalnim \\
|
||||||
sistemom, da bi nam preprečili ustrezno \\
|
sistemom, da bi nam preprečili ustrezno \\
|
||||||
@ -202,7 +202,7 @@ notranjih dvobojev med člani tima.
|
|||||||
članov tima.
|
članov tima.
|
||||||
\item[--] Vsak član tima upošteva in spoštuje druge \\
|
\item[--] Vsak član tima upošteva in spoštuje druge \\
|
||||||
člane tima.
|
člane tima.
|
||||||
\item[--] Kritiziramo se konstruktivno-- znotraj \\
|
\item[--] Kritiziramo se konstruktivno -- znotraj \\
|
||||||
zasebnosti svojega tima.
|
zasebnosti svojega tima.
|
||||||
\item[--] Vsi sodelujemo v diskusijah in spregovorimo \\
|
\item[--] Vsi sodelujemo v diskusijah in spregovorimo \\
|
||||||
v njih. Vendar, ko je sprejeta končna \\
|
v njih. Vendar, ko je sprejeta končna \\
|
||||||
@ -251,17 +251,17 @@ lastnosti in spretnosti, npr. specialne \\
|
|||||||
s spretnosti drugega člana.
|
s spretnosti drugega člana.
|
||||||
\item[--] Skupaj imamo vse spretnosti, ki jih \\
|
\item[--] Skupaj imamo vse spretnosti, ki jih \\
|
||||||
potrebujemo za doseganje zahtev in \\
|
potrebujemo za doseganje zahtev in \\
|
||||||
pričakovanj do našega tima-- tako strokovne \\
|
pričakovanj do našega tima -- tako strokovne \\
|
||||||
spretnosti kot splošne spretnosti.
|
spretnosti kot splošne spretnosti.
|
||||||
\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo-- \\
|
\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo -- \\
|
||||||
izvedejo in ne le govorijo, da je to potrebno.
|
izvedejo in ne le govorijo, da je to potrebno.
|
||||||
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo-- \\
|
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo -- \\
|
||||||
načrtujejo, koordinirajo, spremljajo, \\
|
načrtujejo, koordinirajo, spremljajo, \\
|
||||||
kontrolirajo in sledijo.
|
kontrolirajo in sledijo.
|
||||||
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo-- \\
|
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo -- \\
|
||||||
dajejo nove ideje in vzbujajo \\
|
dajejo nove ideje in vzbujajo \\
|
||||||
spremembe.
|
spremembe.
|
||||||
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo-- \\
|
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo -- \\
|
||||||
dosežejo, da ljudje delajo skupaj in \\
|
dosežejo, da ljudje delajo skupaj in \\
|
||||||
vlečejo v skupno smer.
|
vlečejo v skupno smer.
|
||||||
\end{itemize}
|
\end{itemize}
|
||||||
@ -280,7 +280,7 @@ in dosežke vsakega člana.
|
|||||||
spremlja napredovanje projektov, ki jih \\
|
spremlja napredovanje projektov, ki jih \\
|
||||||
izvaja tim.
|
izvaja tim.
|
||||||
\item[--] Priznanja in kritike tima in članov temeljijo \\
|
\item[--] Priznanja in kritike tima in članov temeljijo \\
|
||||||
na podlagi lastnih izkušenj vodje tima-- in \\
|
na podlagi lastnih izkušenj vodje tima -- in \\
|
||||||
ne na podlagi informacij iz "druge roke".
|
ne na podlagi informacij iz "druge roke".
|
||||||
\item[--] Vodja tima sodeluje skupaj s timom v \\
|
\item[--] Vodja tima sodeluje skupaj s timom v \\
|
||||||
skupnih aktivnostih: izobraževanju, \\
|
skupnih aktivnostih: izobraževanju, \\
|
||||||
@ -301,16 +301,16 @@ odgovornost.
|
|||||||
stremeti k uspehu.
|
stremeti k uspehu.
|
||||||
\item[--] služi našemu timu in članom,
|
\item[--] služi našemu timu in članom,
|
||||||
\item[--] nas spodbuja služiti notranjim in \\
|
\item[--] nas spodbuja služiti notranjim in \\
|
||||||
zunanjim uporabnikom-- namesto služiti \\
|
zunanjim uporabnikom -- namesto služiti \\
|
||||||
vodji in hierarhiji.
|
vodji in hierarhiji.
|
||||||
\item[--] se osredotoča na naše prednosti in \\
|
\item[--] se osredotoča na naše prednosti in \\
|
||||||
ne na slabosti.
|
ne na slabosti.
|
||||||
\item[--] graja na način, da ne škoduje naši \\
|
\item[--] graja na način, da ne škoduje naši \\
|
||||||
samopodobi.
|
samopodobi.
|
||||||
\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov-- \\
|
\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov -- \\
|
||||||
in ne na svoj uspeh, položaj, naziv in \\
|
in ne na svoj uspeh, položaj, naziv in \\
|
||||||
korist.
|
korist.
|
||||||
\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje-- in \\
|
\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje -- in \\
|
||||||
ne povzdiguje svojih lastnih idej.
|
ne povzdiguje svojih lastnih idej.
|
||||||
\item[--] nas navdihuje, da delamo najboljše \\
|
\item[--] nas navdihuje, da delamo najboljše \\
|
||||||
in do popolnosti uporabljamo svoje \\
|
in do popolnosti uporabljamo svoje \\
|
||||||
@ -512,8 +512,8 @@ razumevanje vizije,
|
|||||||
\item[--] \mbox{da ima vsak tim in vsak član tima možnost,} \\
|
\item[--] \mbox{da ima vsak tim in vsak član tima možnost,} \\
|
||||||
da zmanjša vizijo na manjše operativne \\
|
da zmanjša vizijo na manjše operativne \\
|
||||||
komponente,
|
komponente,
|
||||||
\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani tima \\
|
\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani \\
|
||||||
narediti, da vizijo uresničijo,
|
tima narediti, da vizijo uresničijo,
|
||||||
\item[--] da so vsi povabljeni, da prispevanju pri \\
|
\item[--] da so vsi povabljeni, da prispevanju pri \\
|
||||||
ustvarjanju vizije.
|
ustvarjanju vizije.
|
||||||
\end{itemize}
|
\end{itemize}
|
||||||
@ -698,9 +698,9 @@ knjigi Employeeship (str. 140--145).}
|
|||||||
\textbf{Oblikovanje kulture učenja} \\
|
\textbf{Oblikovanje kulture učenja} \\
|
||||||
Določite karakteristike resnične učeče se \\
|
Določite karakteristike resnične učeče se \\
|
||||||
organizacije in tima. \\
|
organizacije in tima. \\
|
||||||
\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in \\
|
\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in rutine \\
|
||||||
rutine za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. Uporabite primerno \\
|
za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. \\
|
||||||
informacijsko tehnologijo. \\
|
Uporabite primerno informacijsko tehnologijo. \\
|
||||||
\hspace*{0.8\baselineskip} Organizirajte treninge in izobraževanja za vse \\
|
\hspace*{0.8\baselineskip} Organizirajte treninge in izobraževanja za vse \\
|
||||||
člane tima, da razvijajo svoje spretnosti in znanje \\
|
člane tima, da razvijajo svoje spretnosti in znanje \\
|
||||||
kot specialisti in kot generalisti. \\
|
kot specialisti in kot generalisti. \\
|
||||||
@ -732,14 +732,14 @@ starosti, izkušenj, izobrazbe, spola ipd. \\
|
|||||||
komplementarnimi spretnostmi: \\
|
komplementarnimi spretnostmi: \\
|
||||||
\renewcommand\labelitemi{\small$\bullet$}
|
\renewcommand\labelitemi{\small$\bullet$}
|
||||||
\begin{itemize}[leftmargin=0.9cm]
|
\begin{itemize}[leftmargin=0.9cm]
|
||||||
\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo}-- opravijo, \\
|
\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo} -- opravijo, \\
|
||||||
namesto da le govorijo.
|
namesto da le govorijo.
|
||||||
\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo}-- načrtujejo, \\
|
\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo} -- načrtujejo, \\
|
||||||
koordinirajo, spremljajo, kontrolirajo in \\
|
koordinirajo, spremljajo, kontrolirajo in \\
|
||||||
sledijo.
|
sledijo.
|
||||||
\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo}-- dajejo nove \\
|
\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo} -- dajejo nove \\
|
||||||
ideje in vzbujajo spremembe.
|
ideje in vzbujajo spremembe.
|
||||||
\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo}-- spodbujajo \\
|
\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo} -- spodbujajo \\
|
||||||
ljudi, da delajo skupaj in vlečejo v skupno \\
|
ljudi, da delajo skupaj in vlečejo v skupno \\
|
||||||
smer.
|
smer.
|
||||||
\end{itemize}
|
\end{itemize}
|
||||||
@ -884,11 +884,11 @@ tako da je tim "pripravljen za boj".
|
|||||||
ohranjati zmagovite time, \textbf{resnične time} -- in ne \\
|
ohranjati zmagovite time, \textbf{resnične time} -- in ne \\
|
||||||
samo delovne skupine, imate naslednje možnosti:
|
samo delovne skupine, imate naslednje možnosti:
|
||||||
\\ \\
|
\\ \\
|
||||||
\mbox{\textbf{\underline{1. Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\
|
\textbf{1. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\
|
||||||
za podrobno ustno in pisno povratno informacijo, \\
|
za podrobno ustno in pisno povratno informacijo, \\
|
||||||
coaching ali svetovanje.
|
coaching ali svetovanje.
|
||||||
\\ \\
|
\\ \\
|
||||||
\textbf{\underline{2. Preberite knjigo Employeeship,}} \\
|
\textbf{2. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/employeeship/}{ \underline {Preberite knjigo Employeeship,}}} \\
|
||||||
Knjiga ilustrira, kaj je potrebno, da bi bili dobri \\
|
Knjiga ilustrira, kaj je potrebno, da bi bili dobri \\
|
||||||
zaposleni, in kako lahko usmerite energijo vseh, \\
|
zaposleni, in kako lahko usmerite energijo vseh, \\
|
||||||
da zagotovite preživetje in rast podjetja. \\
|
da zagotovite preživetje in rast podjetja. \\
|
||||||
@ -899,7 +899,7 @@ sisteme, ki bi jih podjetje moralo uporabiti in \\
|
|||||||
uresničiti za to, da bi vsi delali po najboljših \\
|
uresničiti za to, da bi vsi delali po najboljših \\
|
||||||
močeh.
|
močeh.
|
||||||
\\ \\
|
\\ \\
|
||||||
\textbf{\underline{3. Read Heart Work}} \\
|
\textbf{3. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/delo-s-srcem/}{ \underline {Read Heart Work}}} \\
|
||||||
(Knjiga o čustveni inteligentnosti), \\
|
(Knjiga o čustveni inteligentnosti), \\
|
||||||
ki vam daje globlje razumevanje vidika čustvene \\
|
ki vam daje globlje razumevanje vidika čustvene \\
|
||||||
inteligentnosti v konceptu Employeeshipa. Naučili
|
inteligentnosti v konceptu Employeeshipa. Naučili
|
||||||
@ -910,14 +910,14 @@ se boste, zakaj je pomembna v zasebnem in \\
|
|||||||
službenem življenju in kako lahko razvijate \\
|
službenem življenju in kako lahko razvijate \\
|
||||||
čustveno inteligentnost pri posamezniku, v timih \\
|
čustveno inteligentnost pri posamezniku, v timih \\
|
||||||
in v organizaciji. \\ \\
|
in v organizaciji. \\ \\
|
||||||
\textbf{\underline{4. Udeležite se seminarja Praktično vodenje}} \\
|
\textbf{4. \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{ \underline {Udeležite se seminarja Praktično vodenje}}} \\
|
||||||
in se naučite več o praktičnem vodenju, programu \\
|
in se naučite več o praktičnem vodenju, programu \\
|
||||||
ki temelji na principih \underline{Splošne poslovne} \\
|
ki temelji na principih \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{Splošne poslovne}} \\
|
||||||
\underline{odličnosti.} Naučili se boste, kako upravljati \\
|
\href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{odličnosti.}} Naučili se boste, kako upravljati \\
|
||||||
produktivnost, odnose, kakovost in izvajati \\
|
produktivnost, odnose, kakovost in izvajati \\
|
||||||
principe praktičnega menedžmenta in voditeljstva.
|
principe praktičnega menedžmenta in voditeljstva.
|
||||||
\\ \\
|
\\ \\
|
||||||
\textbf{\underline{5. Uporabite Timski Energy meter}} \\
|
\textbf{5. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/timski-energy-meter-za-vec-timov/}{ \underline {Uporabite Timski Energy meter}}} \\
|
||||||
Orodje za analiziranje, ocenjevanje in razvijanje \\
|
Orodje za analiziranje, ocenjevanje in razvijanje \\
|
||||||
kulture Employeeshipa v timu in celotni \\
|
kulture Employeeshipa v timu in celotni \\
|
||||||
organizaciji, znotraj enajstih dejavnikov \\
|
organizaciji, znotraj enajstih dejavnikov \\
|
||||||
@ -927,7 +927,7 @@ menedžerje in zaposlene, s katerim ugotovijo \\
|
|||||||
področja, ki potrebujejo spremembe ali bolj \\
|
področja, ki potrebujejo spremembe ali bolj \\
|
||||||
podrobno analizo kulture.
|
podrobno analizo kulture.
|
||||||
\\ \\
|
\\ \\
|
||||||
\textbf{\underline{6. Uporabite Timski EQ meter}} \\
|
\textbf{6. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Uporabite Timski EQ meter}}} \\
|
||||||
s katerim natančno ocenite in razvijate čustveno \\
|
s katerim natančno ocenite in razvijate čustveno \\
|
||||||
inteligentnost vašega tima in organizacije.
|
inteligentnost vašega tima in organizacije.
|
||||||
\end{minipage}
|
\end{minipage}
|
||||||
|
@ -321,12 +321,12 @@ najdete v poglavju: \textit{Politika Teamshipa.} \\
|
|||||||
|
|
||||||
\ \\ \\ \\ \\
|
\ \\ \\ \\ \\
|
||||||
|
|
||||||
\begin{minipage}[t]{0.8\textwidth}
|
\begin{minipage}[t]{0.6\textwidth}
|
||||||
\begin{center}
|
\begin{center}
|
||||||
V knjižici Teamship boste našli opis:
|
V knjižici Teamship boste našli opis:
|
||||||
\begin{itemize}
|
\begin{itemize}
|
||||||
\item[--] Zakaj je pomemben vsak od petnajstih dejavnikov.
|
\item[--] Zakaj je pomemben vsak od petnajstih dejavnikov.
|
||||||
\item[--]Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim.
|
\item[--] Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim.
|
||||||
\item[--] Primer Teamship politike podjetja.
|
\item[--] Primer Teamship politike podjetja.
|
||||||
\end{itemize}
|
\end{itemize}
|
||||||
\end{center}
|
\end{center}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user