Popravki Teamship metra evoli

This commit is contained in:
Miha 2020-09-07 12:04:00 +02:00
parent 484dc2464f
commit 917e55a442
3 changed files with 36 additions and 36 deletions

View File

@ -257,7 +257,7 @@ for(i in 1:(length(oddelki$ime) + 1)) {
sk7 <- "Vsak ima strokovne spretnosti." sk7 <- "Vsak ima strokovne spretnosti."
sk8 <- "Vsak ima spretnosti odnosov." sk8 <- "Vsak ima spretnosti odnosov."
sk9 <- "Tim je 'mi tim'" sk9 <- "Tim je 'mi tim'"
sk10 <- "Vsi se ucijo in delijo." sk10 <- "Vsi se u\u010Dijo in delijo."
sk11 <- "Tim je 'celovit' tim." sk11 <- "Tim je 'celovit' tim."
sk12 <- "Vodja tima je viden." sk12 <- "Vodja tima je viden."
sk13 <- "Vodja tima vsem pomaga dose\u010Di uspeh." sk13 <- "Vodja tima vsem pomaga dose\u010Di uspeh."

View File

@ -3,7 +3,7 @@
\smash{\begin{minipage}[t]{0.58\textwidth} \smash{\begin{minipage}[t]{0.58\textwidth}
\textbf{1. Vsak član tima da vse od sebe} \textbf{1. Vsak član tima da vse od sebe}
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm] \begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
\item[--] V našem timu vsak dela najbolje-- vsak dan \\ \item[--] V našem timu vsak dela najbolje -- vsak dan \\
znova. znova.
\item[--] Vsi se počutimo kot lastniki uspehov in \\ \item[--] Vsi se počutimo kot lastniki uspehov in \\
neuspehov našega tima. Kadar zmagamo, \\ neuspehov našega tima. Kadar zmagamo, \\
@ -18,7 +18,7 @@ govorimo v pozitivnih lastnostih tima.
\item[--] Vsi smo ponosni, ker smo del našega tima. \item[--] Vsi smo ponosni, ker smo del našega tima.
\item[--] Tim vsi branimo pred "napadi" drugih. \item[--] Tim vsi branimo pred "napadi" drugih.
\item[--] V timu ne čakamo, da nam drugi dajejo \\ \item[--] V timu ne čakamo, da nam drugi dajejo \\
zadolžitve-- vsi smo "samoiniciativni". zadolžitve -- vsi smo "samoiniciativni".
\item[--] Pričakuje se in je tudi sprejeto, da ideje in \\ \item[--] Pričakuje se in je tudi sprejeto, da ideje in \\
sugestije za izboljšave prispevajo vsi. sugestije za izboljšave prispevajo vsi.
\item[--] Vsi smo aktivni "igralci", ne le pasivni \\ \item[--] Vsi smo aktivni "igralci", ne le pasivni \\
@ -71,7 +71,7 @@ posodabljamo, če je potrebno.
\textbf{4. Tim je organiziran okrog kriterijev \\ uspeha} \ \\ \textbf{4. Tim je organiziran okrog kriterijev \\ uspeha} \ \\
\begin{itemize}[leftmargin=0.45cm] \begin{itemize}[leftmargin=0.45cm]
\item[--] V timu se vsi organiziramo okrog kriterijev \\ \item[--] V timu se vsi organiziramo okrog kriterijev \\
uspeha-- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\ uspeha -- in ne okrog tradicionalnih funkcij in \\
vlog v organizaciji. vlog v organizaciji.
\item[--] Vsi porabljamo čas in energijo za doseganje \\ \item[--] Vsi porabljamo čas in energijo za doseganje \\
vrednosti in ustvarjanje uspeha za naš tim. vrednosti in ustvarjanje uspeha za naš tim.
@ -117,12 +117,12 @@ tim lahko zbere potrebno energijo za rešitev \\
problema. problema.
\item[--] Kadar se pokaže problem, ga tim sprejme za \\ \item[--] Kadar se pokaže problem, ga tim sprejme za \\
svojega. Tim se čuti odgovoren, da najde \\ svojega. Tim se čuti odgovoren, da najde \\
rešitev. Problema ne prenašamo drugim-- mi \\ rešitev. Problema ne prenašamo drugim -- mi \\
ga rešimo. ga rešimo.
\item[--] Kadar izkusimo problem, oviro ali konflikt, se \\ \item[--] Kadar izkusimo problem, oviro ali konflikt, se \\
ne konča le pri govorjenju, pač pa ukrepamo. ne konča le pri govorjenju, pač pa ukrepamo.
\item[--] Vsi smo pooblaščeni in motivirani, za \\ \item[--] Vsi smo pooblaščeni in motivirani, za \\
odločanje o ukrepih takoj na mestu-- kjer in \\ odločanje o ukrepih takoj na mestu -- kjer in \\
kadar se problem pojavi. kadar se problem pojavi.
\item[--] Vsi prepoznamo majhne signale, ki kažejo na \\ \item[--] Vsi prepoznamo majhne signale, ki kažejo na \\
probleme. Predvidevamo potencialne ovire. probleme. Predvidevamo potencialne ovire.
@ -132,7 +132,7 @@ probleme in ne na simptomih.
\item[--] Kadarkoli v procesu vidimo priložnost za \\ \item[--] Kadarkoli v procesu vidimo priložnost za \\
razvoj, se nemudoma sprejmejo aktivnosti, da \\ razvoj, se nemudoma sprejmejo aktivnosti, da \\
izkoristimo priložnost. izkoristimo priložnost.
\item[--] Probleme rešujemo na dva načina-- z napori \\ \item[--] Probleme rešujemo na dva načina -- z napori \\
posameznika in tima. posameznika in tima.
\item[--] Ne dovoljujemo birokraciji in formalnim \\ \item[--] Ne dovoljujemo birokraciji in formalnim \\
sistemom, da bi nam preprečili ustrezno \\ sistemom, da bi nam preprečili ustrezno \\
@ -202,7 +202,7 @@ notranjih dvobojev med člani tima.
članov tima. članov tima.
\item[--] Vsak član tima upošteva in spoštuje druge \\ \item[--] Vsak član tima upošteva in spoštuje druge \\
člane tima. člane tima.
\item[--] Kritiziramo se konstruktivno-- znotraj \\ \item[--] Kritiziramo se konstruktivno -- znotraj \\
zasebnosti svojega tima. zasebnosti svojega tima.
\item[--] Vsi sodelujemo v diskusijah in spregovorimo \\ \item[--] Vsi sodelujemo v diskusijah in spregovorimo \\
v njih. Vendar, ko je sprejeta končna \\ v njih. Vendar, ko je sprejeta končna \\
@ -251,17 +251,17 @@ lastnosti in spretnosti, npr. specialne \\
s spretnosti drugega člana. s spretnosti drugega člana.
\item[--] Skupaj imamo vse spretnosti, ki jih \\ \item[--] Skupaj imamo vse spretnosti, ki jih \\
potrebujemo za doseganje zahtev in \\ potrebujemo za doseganje zahtev in \\
pričakovanj do našega tima-- tako strokovne \\ pričakovanj do našega tima -- tako strokovne \\
spretnosti kot splošne spretnosti. spretnosti kot splošne spretnosti.
\item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo-- \\ \item[--] Naš tima ima ljudi, ki lahko proizvajajo -- \\
izvedejo in ne le govorijo, da je to potrebno. izvedejo in ne le govorijo, da je to potrebno.
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo-- \\ \item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko administrirajo -- \\
načrtujejo, koordinirajo, spremljajo, \\ načrtujejo, koordinirajo, spremljajo, \\
kontrolirajo in sledijo. kontrolirajo in sledijo.
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo-- \\ \item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko inovirajo -- \\
dajejo nove ideje in vzbujajo \\ dajejo nove ideje in vzbujajo \\
spremembe. spremembe.
\item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo-- \\ \item[--] Naš tim ima ljudi, ki lahko integrirajo -- \\
dosežejo, da ljudje delajo skupaj in \\ dosežejo, da ljudje delajo skupaj in \\
vlečejo v skupno smer. vlečejo v skupno smer.
\end{itemize} \end{itemize}
@ -280,7 +280,7 @@ in dosežke vsakega člana.
spremlja napredovanje projektov, ki jih \\ spremlja napredovanje projektov, ki jih \\
izvaja tim. izvaja tim.
\item[--] Priznanja in kritike tima in članov temeljijo \\ \item[--] Priznanja in kritike tima in članov temeljijo \\
na podlagi lastnih izkušenj vodje tima-- in \\ na podlagi lastnih izkušenj vodje tima -- in \\
ne na podlagi informacij iz "druge roke". ne na podlagi informacij iz "druge roke".
\item[--] Vodja tima sodeluje skupaj s timom v \\ \item[--] Vodja tima sodeluje skupaj s timom v \\
skupnih aktivnostih: izobraževanju, \\ skupnih aktivnostih: izobraževanju, \\
@ -301,16 +301,16 @@ odgovornost.
stremeti k uspehu. stremeti k uspehu.
\item[--] služi našemu timu in članom, \item[--] služi našemu timu in članom,
\item[--] nas spodbuja služiti notranjim in \\ \item[--] nas spodbuja služiti notranjim in \\
zunanjim uporabnikom-- namesto služiti \\ zunanjim uporabnikom -- namesto služiti \\
vodji in hierarhiji. vodji in hierarhiji.
\item[--] se osredotoča na naše prednosti in \\ \item[--] se osredotoča na naše prednosti in \\
ne na slabosti. ne na slabosti.
\item[--] graja na način, da ne škoduje naši \\ \item[--] graja na način, da ne škoduje naši \\
samopodobi. samopodobi.
\item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov-- \\ \item[--] se osredotoča na uspeh tima in članov -- \\
in ne na svoj uspeh, položaj, naziv in \\ in ne na svoj uspeh, položaj, naziv in \\
korist. korist.
\item[--] pričakuje in sprejema naše ideje-- in \\ \item[--] pričakuje in sprejema naše ideje -- in \\
ne povzdiguje svojih lastnih idej. ne povzdiguje svojih lastnih idej.
\item[--] nas navdihuje, da delamo najboljše \\ \item[--] nas navdihuje, da delamo najboljše \\
in do popolnosti uporabljamo svoje \\ in do popolnosti uporabljamo svoje \\
@ -512,8 +512,8 @@ razumevanje vizije,
\item[--] \mbox{da ima vsak tim in vsak član tima možnost,} \\ \item[--] \mbox{da ima vsak tim in vsak član tima možnost,} \\
da zmanjša vizijo na manjše operativne \\ da zmanjša vizijo na manjše operativne \\
komponente, komponente,
\item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani tima \\ \item[--] da je jasno, kaj morajo tim in vsi člani \\
narediti, da vizijo uresničijo, tima narediti, da vizijo uresničijo,
\item[--] da so vsi povabljeni, da prispevanju pri \\ \item[--] da so vsi povabljeni, da prispevanju pri \\
ustvarjanju vizije. ustvarjanju vizije.
\end{itemize} \end{itemize}
@ -698,9 +698,9 @@ knjigi Employeeship (str. 140--145).}
\textbf{Oblikovanje kulture učenja} \\ \textbf{Oblikovanje kulture učenja} \\
Določite karakteristike resnične učeče se \\ Določite karakteristike resnične učeče se \\
organizacije in tima. \\ organizacije in tima. \\
\hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in \\ \hspace*{0.8\baselineskip} Vzpostavite prakse in rutine \\
rutine za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. Uporabite primerno \\ za učenje in deljenje znanja: \textit{učite se učiti}. \\
informacijsko tehnologijo. \\ Uporabite primerno informacijsko tehnologijo. \\
\hspace*{0.8\baselineskip} Organizirajte treninge in izobraževanja za vse \\ \hspace*{0.8\baselineskip} Organizirajte treninge in izobraževanja za vse \\
člane tima, da razvijajo svoje spretnosti in znanje \\ člane tima, da razvijajo svoje spretnosti in znanje \\
kot specialisti in kot generalisti. \\ kot specialisti in kot generalisti. \\
@ -732,14 +732,14 @@ starosti, izkušenj, izobrazbe, spola ipd. \\
komplementarnimi spretnostmi: \\ komplementarnimi spretnostmi: \\
\renewcommand\labelitemi{\small$\bullet$} \renewcommand\labelitemi{\small$\bullet$}
\begin{itemize}[leftmargin=0.9cm] \begin{itemize}[leftmargin=0.9cm]
\item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo}-- opravijo, \\ \item Ljudi, ki lahko \textbf{proizvajajo} -- opravijo, \\
namesto da le govorijo. namesto da le govorijo.
\item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo}-- načrtujejo, \\ \item Ljudi, ki lahko \textbf{administrirajo} -- načrtujejo, \\
koordinirajo, spremljajo, kontrolirajo in \\ koordinirajo, spremljajo, kontrolirajo in \\
sledijo. sledijo.
\item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo}-- dajejo nove \\ \item Ljudi, ki lahko \textbf{inovirajo} -- dajejo nove \\
ideje in vzbujajo spremembe. ideje in vzbujajo spremembe.
\item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo}-- spodbujajo \\ \item Ljudi, ki lahko\textbf{ integrirajo} -- spodbujajo \\
ljudi, da delajo skupaj in vlečejo v skupno \\ ljudi, da delajo skupaj in vlečejo v skupno \\
smer. smer.
\end{itemize} \end{itemize}
@ -884,11 +884,11 @@ tako da je tim "pripravljen za boj".
ohranjati zmagovite time, \textbf{resnične time} -- in ne \\ ohranjati zmagovite time, \textbf{resnične time} -- in ne \\
samo delovne skupine, imate naslednje možnosti: samo delovne skupine, imate naslednje možnosti:
\\ \\ \\ \\
\mbox{\textbf{\underline{1. Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\ \textbf{1. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Stopite v stik s Claus M{\o}ller Consultingom}}} \\
za podrobno ustno in pisno povratno informacijo, \\ za podrobno ustno in pisno povratno informacijo, \\
coaching ali svetovanje. coaching ali svetovanje.
\\ \\ \\ \\
\textbf{\underline{2. Preberite knjigo Employeeship,}} \\ \textbf{2. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/employeeship/}{ \underline {Preberite knjigo Employeeship,}}} \\
Knjiga ilustrira, kaj je potrebno, da bi bili dobri \\ Knjiga ilustrira, kaj je potrebno, da bi bili dobri \\
zaposleni, in kako lahko usmerite energijo vseh, \\ zaposleni, in kako lahko usmerite energijo vseh, \\
da zagotovite preživetje in rast podjetja. \\ da zagotovite preživetje in rast podjetja. \\
@ -899,7 +899,7 @@ sisteme, ki bi jih podjetje moralo uporabiti in \\
uresničiti za to, da bi vsi delali po najboljših \\ uresničiti za to, da bi vsi delali po najboljših \\
močeh. močeh.
\\ \\ \\ \\
\textbf{\underline{3. Read Heart Work}} \\ \textbf{3. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/delo-s-srcem/}{ \underline {Read Heart Work}}} \\
(Knjiga o čustveni inteligentnosti), \\ (Knjiga o čustveni inteligentnosti), \\
ki vam daje globlje razumevanje vidika čustvene \\ ki vam daje globlje razumevanje vidika čustvene \\
inteligentnosti v konceptu Employeeshipa. Naučili inteligentnosti v konceptu Employeeshipa. Naučili
@ -910,14 +910,14 @@ se boste, zakaj je pomembna v zasebnem in \\
službenem življenju in kako lahko razvijate \\ službenem življenju in kako lahko razvijate \\
čustveno inteligentnost pri posamezniku, v timih \\ čustveno inteligentnost pri posamezniku, v timih \\
in v organizaciji. \\ \\ in v organizaciji. \\ \\
\textbf{\underline{4. Udeležite se seminarja Praktično vodenje}} \\ \textbf{4. \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{ \underline {Udeležite se seminarja Praktično vodenje}}} \\
in se naučite več o praktičnem vodenju, programu \\ in se naučite več o praktičnem vodenju, programu \\
ki temelji na principih \underline{Splošne poslovne} \\ ki temelji na principih \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{Splošne poslovne}} \\
\underline{odličnosti.} Naučili se boste, kako upravljati \\ \href{https://clausmoller.com/sl/sola-prakticnega-vodenja/}{\underline{odličnosti.}} Naučili se boste, kako upravljati \\
produktivnost, odnose, kakovost in izvajati \\ produktivnost, odnose, kakovost in izvajati \\
principe praktičnega menedžmenta in voditeljstva. principe praktičnega menedžmenta in voditeljstva.
\\ \\ \\ \\
\textbf{\underline{5. Uporabite Timski Energy meter}} \\ \textbf{5. \href{https://clausmoller.com/sl/izdelek/timski-energy-meter-za-vec-timov/}{ \underline {Uporabite Timski Energy meter}}} \\
Orodje za analiziranje, ocenjevanje in razvijanje \\ Orodje za analiziranje, ocenjevanje in razvijanje \\
kulture Employeeshipa v timu in celotni \\ kulture Employeeshipa v timu in celotni \\
organizaciji, znotraj enajstih dejavnikov \\ organizaciji, znotraj enajstih dejavnikov \\
@ -927,7 +927,7 @@ menedžerje in zaposlene, s katerim ugotovijo \\
področja, ki potrebujejo spremembe ali bolj \\ področja, ki potrebujejo spremembe ali bolj \\
podrobno analizo kulture. podrobno analizo kulture.
\\ \\ \\ \\
\textbf{\underline{6. Uporabite Timski EQ meter}} \\ \textbf{6. \href{info@clausmoller.com}{ \underline {Uporabite Timski EQ meter}}} \\
s katerim natančno ocenite in razvijate čustveno \\ s katerim natančno ocenite in razvijate čustveno \\
inteligentnost vašega tima in organizacije. inteligentnost vašega tima in organizacije.
\end{minipage} \end{minipage}

View File

@ -321,12 +321,12 @@ najdete v poglavju: \textit{Politika Teamshipa.} \\
\ \\ \\ \\ \\ \ \\ \\ \\ \\
\begin{minipage}[t]{0.8\textwidth} \begin{minipage}[t]{0.6\textwidth}
\begin{center} \begin{center}
V knjižici Teamship boste našli opis: V knjižici Teamship boste našli opis:
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item[--] Zakaj je pomemben vsak od petnajstih dejavnikov. \item[--] Zakaj je pomemben vsak od petnajstih dejavnikov.
\item[--]Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim. \item[--] Model zmore/hoče, orodje, ki pomaga sestaviti zmagoviti tim.
\item[--] Primer Teamship politike podjetja. \item[--] Primer Teamship politike podjetja.
\end{itemize} \end{itemize}
\end{center} \end{center}